Школа фотографії: Використання кольорових світлофільтрів та проекційних трафаретів (гобо) при створенні дизайнерської композиції у фотографії

29.03.2013

У фотодизайнерів одна з улюблених сучасних технік – проекція зображень на оголену натуру. Це дозволяє отримувати незвичайні і іноді навіть сюрреалістичні знімки. Відеопроекцією вже не здивуєш спокушеного сучасного глядача. А ось фотозйомка з ефектом проекції для світу моди – це щось новеньке. Фотограф Чарльз Го (Charles Guo) зробив незвичайну фотосесію з проекцією на оголених тілах гарних моделей для реклами таких luxury брендів наручних годинників, як: Rolex, Dior, Louis Vuitton і Chanel в журналі Numéro China. Приголомшливі знімки під назвою “Питання часу”.

Рекламна кампанія була створена в липні 2011 видання Numero China – це чуттєва і провокаційна концепція демонстрації розкішних годинників. 

Фотограф Чарльз Го. Рекламна кампанія “Питання часу”.

Приклад використання проекційних трафаретів для креативного рішення рекламних фотозображень 

З вище вказаних майстрів фотозйомки fashion Говард Шатц та Майлз Олдрідж також використовують трафарети та навіть іноді поєднують їх з кольоровими світлофільтрами. 

Фотограф Г.Шатц 

Фотограф Г.Шатц

Приклад використання трафаретів (гобо) та кольорових фільтрів при фотозйомці моделі 

Використання графічних малюнків в трафаретах для створення композицій у фотодизайні

Тіло як екран

Трафарети можна зробити з будь-якого картону, плівки. У середньому розміри трафаретів приблизно такі – 40х60 см, 50х70 см. Розмір трафаретів принциповий лише в одному – коли трафарет менших розмірів – його доведеться розташовувати до спалаху (джерела світла) дуже близько, що призводить до занадто «розмитого» світлового малюнку. Бажано, щоб трафарет розташовувався на відстані близько півметра від спалаху. Використовувані малюнки та візерунки  трафаретів можуть бути стандартними (виготовлені фірмами виробниками) або створенні за власними ескізами фотографа, дизайнера, замовника. Лінії, форми та густота малюнку залежить від очікуваного ефекту, композиційного задуму фотозображення, змістовного задуму дизайнера, уподобань замовника і в цілому від естетичного смаку кожного з них. 

Сторінки: 1 2 3 4 5 6

  • https://1tvs.com.ua/ua/ua/articles/nashi-prepodavateli-o-raznom/ »
  • https://1tvs.com.ua/ua/ua/articles/shkola-fotografii-ekspozitsiya-osnovyi-pravilnogo-eksponirovaniya-vashih-fotografiy/«

Конаткти

Коли дзвонити

в будні дні з 09:00 до 22:00
у вихідні з 12:00 до 21:00

Приймальна комісія:
+380 67 169-46-49,
+380 63 298-68-38
Поточні навчальні питання:
+380 50 690-95-59

Схема навчального року та канікул

Куди їхати

Вул. Академіка Доброхотова 7А,
Київський Університет Права

Карта проїзду

Гуртожиток Іногороднім

Спільноти

facebook

Розклад Великий